• VANLIGA FRÅGOR

Vi har lagt en beställning, när kommer våra SkolIF-produkter att levereras?

Svar: På er skolas intranät finns tydlig information om hur beställningsprocessen kommer att fungera inklusive eventuella deadlines för beställningar, leveranstider och fraktsätt. 

Har ni gjort en beställning med hemleverans (de flesta gör det) så har ni fått en spårningslänk på det beställningsunderlag som ni fick skickat till den anmälda mailadressen. För säkerhetsskull läs noga igenom informationen på er skolas intranät. 

Beställningsunderlag, vi kan inte se att vi fått någon bekräftelse på vår beställning?

Svar: Börja med att titta om ett mail från order@skolif.se hamnat i skräpposten. 

Beställningsunderlaget skickas alltid ut automatiskt från vårt beställningssystem om er beställning blivit registrerad och betalning godkänd i Klarna Check Out. Om ni fortfarande inte har fått ett beställningsunderlag till er mail så är antingen mailadressen som ni angav vid beställningen felaktigt ifylld. Om ni är osäker, skicka ett mail till order@skolif.se så hjälper vi till att reda ut vad som har hänt.

Jag kom på att jag ville lägga på ytterligare några produkter på min beställning, hur gör jag då?

Svar: Skicka ett mail till order@skolif.se med information om ditt beställningsnummer så kontaktar vi dig.

Jag vill reklamera en produkt eller ångra ett köp, hur gör jag då?

Svar: Se information under fliken KÖPVILLKOR.

Jag vill byta en storlek på en produkt som jag har köpt, hur gör jag då?

Svar: Se information under fliken KÖPVILLKOR

Size (cm) Bredd Längd
XS 45 69
S 48 71
M 52 74
L 56 76
XL 60 79
XXL 63 82